Üreticilerimize Bereketli Bir Hasat Sezonu Diliyoruz.
Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Koçak; Ağaç ve Maden İşleri Odası Başkanı Sayın Cavit Aktay, Bakkallar ve Bayiler Odası Başkanı Sayın Mithat Şen, Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Sayın Dursun Eraslan, Muhtarlar Derneği Başkanı Sayın Öztekin Kacar ve Ziraat Odası Başkanı Sayın Hikmet Bozkurt ile birlikte hasat sezonunun başlamasıyla ofis bölgesinde hububat teslimatı yapan üreticilerimizi ve nakliyecilerimizi ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette üreticilerimize hayırlı, bereketli ve kazançlı bir sezon temennisinde bulunulurken, Toprak Mahsulleri Ofisi Aksaray Başmüdürü Sayın Abdulmüttalip Özdemir ile bir araya gelinerek yürütülen çalışmalar ve sezon süreci hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Üreten, emek veren tüm çiftçilerimize bereketli bir hasat dönemi diliyoruz.